LIV-2 – Off-road la superlativ!

SSANGYONG MOTOR COMPANY, DEȚINUTĂ DE COLOSUL MAHINDRA&MAHINDRA, A PREZENTAT ÎN PREMIERĂ LA EXPOZIȚIA AUTO PARIS MOTOR SHOW CONCEPTUL LIV-2.

 

LIV-2, PRESCURTARE A NUMELUI ”LIMITLESS INTERFACE VEHICLE”, ESTE FORMA FINALĂ A PROIECTULUI Y400 CE STĂ LA BAZA NOULUI SUV DE CLASĂ MARE DE LA SSANGYONG ȘI CARE VA INTRA ÎN PIAȚĂ ÎN 2017.

 

”Cu modelele Tivoli și XLV, SsangYong a demonstrat abilitatea sa de a concepe și a produce de la zero și într-un timp record, un model nou. Cu deja peste 100,000 de unități vândute în întrega lume, Tivoli și XLV susțin transformarea lui SsangYong” a spus dl Johng-sik Choi, CEO al SsangYong Motor Company la evenimentul de lansare al LIV-2.
”Acum o vom face din nou, de data aceasta cu un nou SUV de clasă mare ce va introdus în piață anul următor. LIV-2 prezentat astăzi, este forma finală a proiectului Y400 și care este deja în fază avansată de testare”, a spus dl Choi.

 

LIV-2 își propune să păstreze poziția lui SsangYong de leader în producția coreeană de vehicule și SUV-uri 4x4 reale. Modelul va continua tradiția SsangYong în materie de structuri cu șasiu separat diferențiidu-se astfel de valul producătorilor ce au trecut la structuri monococă. Cu o structura cu șasiu separat ce aduce avantaje clare în materie de off-road și durabilitate și utilizând sistemul de tracțiune integrală de la SsangYong, LIV-2 va fi echipat cu o interfață inteligentă ce va facilita comunicarea activă între șofer și mașină.
 
 
 
”Potențialul nelimitat” la care face referire numele LIV-2 subliniază această capabilitate avansată de off-road ce va facilita accesarea aproape a oricărui loc, oferind simultan confort premium și experiența conducerii unei limuzine, cu spații abundente pe al doilea rînd de scaune și echipat să ofere o ambianță relaxantă.
 
 

Similar modului în care conceptele XIV și SIV au prezentat viziunea SsangYong în segmentele SUV compacte și subcompacte, în care a și lansat cu succes modelele XLV și Tivoli,  LIV-2 indică direcția asumată de coreeni în clasele D și E ale segmentului SUV. 

 

 

Puternic, carismatic și mândru par să fie impresii pe care le sugerează exteriorul noului LIV-2.
Linia de design a lui LIV-2 întrupează într-un tot unitar coerent conceptul ”Dignified Motion” inspirat de spectaculozitatea naturii coreene și linia de design ”Robust Aesthetics” a lui SsangYong. Partea frontală masivă, grila radiatorului reflectând imaginea unei păsări cu aripile întinse, părțile laterale cu linii sculptate proeminent și partea posterioară elegantă indică continuarea limbajului de design prezentat prima dată pe modelul de succes Tivoli și care din anul următor va evidenția considerabil prezența lui LIV-2 pe șosele.

 

Tema de design desemnată pentru interiorul modelului LIV-2 a fost crearea unui spațiu directorial contemporan, de limuzină condusă de un șofer, cu spații copioase de lucru sau relaxare și încorporarea unor tehnologii avansate de comunicare.Ideea limuzinei conduse de un șofer pune accentul pe scaunele din spate care sunt extrem de generoase, înclinabile, cu optiuni de masaj și acces la o consola centrală complet echipată. Sistemul de comunicații integrat încorporează trei afișaje digitale uriașe, unul de 9,2 inchi în consola centrală și câte un afișaj de 10,1 inchi în tetierele scaunelor din față, funcție wi-fi mirroring, conectivitate Apple CarPlay și Google Android Auto, toate controlabile de pe al doilea rând de scaune, pentru o plăcere nerestricționată a pasagerilor din spate.

 

Clienții noului SUV de la SsangYong își vor putea alege unul din cele două motoare în patru cilindrii cu care va fi echipat din 2017 noul SUV.
Dieselul de 2,2 litri, Euro 6, prezent deja în prezent pe Rexton, va fi capabil a livra un cuplu motor de 420 Nm în plaja de turații 1,500 – 2,500 rpm, aduce o suplimentară reducere a zgomotelor, vibrațiilor și o creștere a reactivității. Acest motor va fi armonizat cu o trasmisie automată în șapte trepte 7G-Tronic furnizată de Mercedes Benz sau cu o transmisie manuală în 6 trepte.
Cealaltă variantă de motorizare va fi un nou motor turbo de 2,0 litri GDi alimentat cu benzină și capabil a furniza o putere de 225 CP și un cuplu motor de 350Nm.