FAQ


Unde se află cel mai apropiat dealer SsangYong?

Pentru a găsi cel mai apropiat dealer, accesați secțiunea Service Autorizat SsangYong

Care sunt intervalele de service pentru mașina mea?

Intervalele de service pentru SsangYong sunt de 15.000 de kilometri sau 12 luni pentru orice variantă pe benzină* și de 20.000 de kilometri sau 12 luni pentru variantele diesel. Permitem o toleranță de 1.000 de kilometri sau 1 lună peste aceste valori.

* În cazul motorizărilor pe benzină, prima mentenanță programată este una intermediară, la 7500 km sau 12 luni,primul interval care se îndeplinește. Această mentenanță intermediară presupune schimbul uleiului de motor și al filtrului de ulei.

Următoarea mentenanță programată este revizia la 15.000 km sau 12 luni, primul interval care se îndeplinește.

ATENȚIE! Revizia la 15.000 km se efectuează atunci când odometrul înregistrează valoarea totală a kilometrilor parcurși, ca fiind 15.000 și nu la 15.000 km parcurși de la mentenanță intermediară efectuată la 7500 km.  

În cazul neefectuarii mentenanței initiale, componentele mecanice ale motorului nu vor mai fi acoperite de garanția producătorului.

Ce este acoperit în cadrul garanției SsangYong de 10 ani?

Consultați informațiile de  Garanție, care oferă termenii și condițiile complete ale garanției de 10 ani - cea mai lunga perioadă de garanție oferită în acest moment pentru vehicule noi.

Am cumpărat un SsangYong la mâna a doua, mai este valabilă garanția?

Toate garanțiile sunt transferabile și vor fi în continuare valabile, cu condiția ca vehiculul să aibă dovada unui istoric de service complet, în conformitate cu programul de întreținere al producătorului, detaliat în manualul proprietarului.

Dacă mașina este de import, aceasta beneficiază de condițiile de garanție indicate la momentul vânzării, în tara de origine.

Mașina mea are un istoric de service incomplet - mai este valabilă garanția?

Orice lacună în istoricul de service al vehiculului va invalida garanția dacă defecțiunea se datorează lipsei de întreținere.

Mașina mea are vreo rechemare de siguranță?

Puteți afla dacă autovehiculul dumneavoastră are o rechemare în service în curs de desfășurare întrebând dealerul local.

Unde pot găsi seria de șasiu/VIN-ul mașinii mele?

Numărul de șasiu sau VIN (Vehicle Identification Number) este format din 17 caractere alfanumerice care identifică un autovehicul.

Codul VIN pentru modelele SsangYong poate fi găsit în partea superioară a tabloului de bord, privind prin parbriz. De asemenea, se va găsi în cartea de service si pe stâlpul mașinii.

Cum îmi actualizez hărțile de navigație Tom Tom?

SsangYong are un site web dedicat pentru a găsi cele mai recente hărți pentru navigația Tom Tom.

Pur și simplu descărcați-le pe un stick de memorie și încărcați-le în unitatea Tom Tom prin intermediul portului USB din autovehiculul dumneavoastră: ssangyong.navshop.com/downloads

Am o plângere cu privire la dealerul meu, cu cine pot vorbi?

Dealerii SsangYong se angajează să ofere un nivel excepțional de asistență pentru clienți, prin urmare sunteți invitați să informați dealerul daca nu sunteți mulțumit de serviciile sale, astfel încât acesta să remedieze situația.

Dacă acest demers nu rezolvă problema, puteți contacta importatorul Ssangyong România

Dealerul nu este capabil să-mi repare mașina, cu cine pot vorbi?

În primul rând, anunțați dealerul că aveți o problemă care nu este rezolvată în mod satisfăcător, astfel încât acesta să poată colabora cu dumneavoastră pentru a vă rezolva problema.

Toți dealerii noștri au acces la echipa de suport tehnic SsangYong, care poate oferi consiliere în acest sens.

Dacă aveți în continuare nevoie de ajutorul nostru, accesați pagina noastră de Contact