Istoria mărcii

Marca SsangYong

Istoria firmei

Firma sud-coreeană SsangYong a fost de la bun început specialistă în tracțiune integrală. Prin colaborarea cu firma Mahindra & Mahindra, SsangYong dorește să beneficieze de sinergii ca să-și consolideze treptat poziția pe piețele internaționale și să-și încânte clienții cu noi produse. Primul pas în această nouă abordare a fost făcut în 2010, odată cu lansarea noului SsangYong Korando.

2019
2019

SsangYong lansează a patra generație a celui mai longeviv model al săi, noul KORANDO. Cu un nivel înalt de siguranță, conectivitate și tehnologie de ultimă oră și un design foarte atrăgător, noul KORANDO se poziționează ca un veritabil competitor al clasei SUV mijlocii.

Noul SUV Rexton și varianta sa pick-up, Musso, stabilesc noi standarde. Dispun de cele mai noi tehnologii și sisteme de asistență, precum și – datorită construcției și transmisiei integrale – capacitate mare de remorcare și capabilitate off-road.

2018
2018
2017
2017

Korando vine cu un facelift foarte reușit, cu interior și tehnologii îmbunătățite.

În acest an va fi lansat modelul nou-nouț XLV. Bazat pe SUV-ul Tivoli, acest vehicul multifuncțional oferă combinația ideală dintre SUV, 4x4 (inclusiv cu transmisie automată) și enorm de mult spațiu pentru bagajele întregii familii.

2016
2016
2015
2015

Un an care stă în întregime sub semnul TIVOLI – un model complet nou de la SsangYong. După patru ani de dezvoltare, SsangYong prezintă în segmentul SUV-B – un segment în creștere puternică – un automobil modern, dinamic și proaspăt, care nu își ascunde genele SUV.

SsangYong oferă o gamă largă de modele SUV care se descurcă perfect în orice mediu. Ajuns la un număr de 4 modele, o rețea de parteneri comerciali și vânzări în creștere dinamică, SsangYong a prins rădăcini pe piața de automobile.

2014
2014
2013
2013

Cel mai important model, Korando, a beneficiat deja în 2013 de un facelift cuprinzător. SUV-ul compact remodelat, cu alură sportivă se numără printre cele mai remarcabile noi apariții de pe piață.

Oferta este îmbogățită cu un nou motor pe benzină pentru Korando și cu noul model Actyon Sports. În a doua parte a anului își face debutul noul Rexton. La numeroasele saloane auto internaționale SsangYong își prezintă cele mai noi concepte: XIV-1 și XIV-2, care se bucură de mare interes în rândul reprezentanților mass-media.

2012
2012
2011
2011

Cu noul SUV compact Korando, SsangYong dorește să atragă tot mai mulți clienți pe piața europeană și să-și extindă rețeaua de distribuție.

Firma Mahindra & Mahindra înseamnă pentru SsangYong un partener puternic pentru planurile sale de viitor și lucrează fără încetare la noi modele și tehnologii. Pe lângă aceasta, SsangYong își alege un importator puternic pentru Germania, Belgia, Olanda, Luxemburg, Polonia și Elveția: Grupul Alcopa din Belgia.

2010
2010
2007
2007

În 2007, firma SsangYong Motor a lansat programul „New Vision”, care a pus bazele dezvoltării ulterioare a afacerii și și-a prezentat planul strategic pe termen lung, acela de a deveni un producător de automobile de talie mondială prin dezvoltarea unor produse de calitate superioară.

Anul 2001 marchează debutul pe piață al modelului Rexton. Un SUV din segmentul D care se bucură și astăzi de o mare popularitate. De asemenea, în uzina de motoare iese de pe banda rulantă cel de-al 500.000-lea motor SsangYong.

2001
2001
1998
1998

În toamna anului 1997, firma SsangYong, la fel ca multe alte întreprinderi din Coreea, a resimțit din plin efectele crizei economice grave din Asia. În 1998, firma și-a unit forțele cu Grupul Daewoo. La sfârșitul perioadei de criză, SsangYong a devenit din nou independentă. Acest lucru a atras după sine o restructurare amplă a firmei, în vederea extinderii posibilităților de cercetare-dezvoltare.

În 1997 SsangYong a intrat pe piața autoturismelor cu modelul de lux Chairman. Chairman este o limuzină de lux care se comercializează numai pe piața internă sud-coreeană, unde se bucură de o mare popularitate.

1997
1997
1993
1993

În 1993, SsangYong a prezentat „Musso”, un SUV cu o înfățișare unică și performanțe excelente. În 1994 a fost deschisă în Changwon o uzină modernă pentru motoare, iar în 1995 SsangYong Motor a lansat pe piață microbuzul Istana (cunoscut și sub denumirea MB100), model dezvoltat în colaborare cu Mercedes-Benz.

La începutul anilor nouăzeci, firma Mercedes-Benz AG a investit în firma SsangYong Motors în vederea realizării unei colaborări strategice.

1990
1990
1986
1986

În 1986 SsangYong preia firma „Geohwa Motors”. Geohwa a fost în mod tradițional specializată pe producția de replici Jeep. De aici provine „gena 4x4” a firmei SsangYong. Începând din anul 1986 firma utilizează exclusiv numele „SsangYong”.

În 1984 a fost lansat primul Korando cu tracțiune integrală, primul SUV din istoria producătorului coreean de automobile. Apropo: Korando vine de la „Koreans can do” (Coreenii pot).

1984
1984
1954
1954

SsangYong – peste 60 de ani de experiență în industria auto. Firma a fost înființată în anul 1954. La început, activitatea firmei se baza pe producția de autoutilitare, cum ar fi autocamioane, autobuze și alte autospeciale (printre altele, mașini de pompieri).