3 luni de reorganizare a creanțelor


Ssangyong - Program de  Sprijin pentru Restructurare Autonomă  

SsangYong Motor Company a solicitat astăzi la instanțele din Coreea inițierea procedurii de reorganizare și includerea în programul „Autonomous Restructuring Support” (ARS - Sprijin pentru Restructurare Autonomă), un program menit să ajute la continuarea activității. Circumstanțele în care au fost luate aceste măsuri și scopul programului ARS sunt explicate mai jos.

Sprijin pentru Restructurare Autonomă (ARS)

Acesta este un program privat de sprijin pentru restructurare, prin care instanța de judecată întârzie cu până la trei luni activarea procedurii juridice de reorganizare, procedură similară cu procedura conform capitolului 11 în S.U.A., perioadă în care firma își continuă eforturile pentru restructurarea situației sale financiare, de comun acord cu creditorii săi. În acest timp, firma își continuă activitatea economică normală, la fel ca înainte. Când firma și creditorii ei ajung la un acord final privind restructurarea, procedura de reabilitare este retrasă și firma revine la starea normală de funcționare, fără a-i fi afectată reputația. Dacă părțile nu ajung la o înțelegere în acest timp, atunci se va iniția imediat procedura de reorganizare.

Circumstanțele și scopul

Rambursarea unui credit de 60 miliarde woni către un grup de instituții financiare din străinătate a avut scadența la 15 decembrie și firma s-a aflat în discuții cu acesta pentru prelungirea perioadei de creditare. Însă un credit de 90 miliarde woni de la Banca de Dezvoltare Coreeană este scadentă astăzi, 21 decembrie, prin urmare SYMC ajunge inevitabil într-o situație de întârziere la plată și se vede obligată să înghețe creditele de la toate instituțiile financiare din cauza situației actuale a lichidităților. În cursul perioadei de Sprijin pentru Restructurare Autonomă, SYMC va finaliza negocierile cu creditorii săi și va negocia un acord cu noul investitor fără riscul ca alte credite să treacă de scadență în perioada de grație acordată. Ne așteptăm ca acest proces să ușureze ajungerea la un acord și să se încheie fără întreruperea activității economice.   SYMC și părțile implicate depun toate eforturile pentru a găsi cea mai bună soluție și vă va informa în continuare cu privire la evoluția situației.

Producția și livrarea mașinilor noi

Producția și livrările mașinilor noi va continua și pe durata perioadei de Sprijin pentru Restructurare Autonomă  (ARS). Deci clienții își vor primi automobilele, iar noi, Wallis Automotive Europe, plasăm o comandă nouă pentru stocul de importator.  

Modele noi – Tivoli Grand, Noul Rexton, Korando EV

Lansarea în producție a tuturor modelelor noi, inclusiv noul Tivoli Grand, noul Rexton și primul model complet electric de la Ssangyong, va avea loc conform calendarului anunțat în prealabil. Producția Tivoli Grand și a noului Rexton va începe din februarie, iar Korando EV va fi lansat în producție puțin mai târziu, în trimestrul 2 al anului 2021.  

Suntem încrezători că toate părțile implicate – băncile  (KDB, JP Morgen, BNP Paribas, etc.), proprietarii (inclusiv proprietarul majoritar Mahinda&Mahindra), potențiali noi investitori (cum ar fi HAAH Automotive Holdings), furnizorii și Guvernul Coreei – conlucrează pentru a găsi o soluție pe termen lung pentru Ssangyong.

Pentru mai multe detalii nu ezitați să ne scrieți sau să contactați partenerii autorizați SsangYong.